×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

Zo ontbijt je voortaan wel

Zo ontbijt je voortaan wel
24.06.2017 - Redactie

Krijg je 's ochtends niets weg of maak je simpelweg geen tijd voor een ontbijt? Met deze tips breng je er verandering in.


Je bent in ieder geval niet de enige die aan de dag begint zonder ontbijt. 25 procent van de mensen tussen de 19 en 50 jaar ontbijt niet iedere dag. 11 procent daarvan ontbijt zelden tot nooit. Met enige wilskracht breng je verandering in je ochtendroutine en start je voortaan met een ontbijt.

1. Bouw het op
Begin met twee dagen per week een gezond ontbijt. Bouw het op naar drie dagen en ga zo door tot je je doel van iedere dag ontbijten bereikt hebt.

2. Maak er een gewoonte van
Zodra iets eenmaal een gewoonte is, wordt het makkelijker om het vol te houden. Probeer het ontbijten vol te houden en het zal steeds makkelijker gaan.

3. Neem je ontbijt mee
Heb je echt geen tijd of geen trek 's ochtends vroeg. Neem je ontbijt mee, of ontbijt zodra je op je werk bent.

4. Zet je ontbijt de avond van tevoren klaar
Als er al een ontbijt klaarstaat, wordt het makkelijker om 's ochtends te ontbijten.

5. Experimenteer
Ga op zoek naar het ontbijt waar jij goed op vooruit kunt.

Bron onderzoek: Zespri SunGold

Wat vind je ervan?

Reacties

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

21.05.2018 - Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week. Lees verder

Slank de zomer in met Cambridge Weight Plan

Advertorial - Heb je ook al kriebels? Begin op tijd, dan kun je slank, energiek en vol vertrouwen de zomer in. Lees verder

8 ingrediënten die veel ijzer bevatten

18.05.2018 - IJzer is onmisbaar voor een gezond, sterk en fit lichaam. Dit zijn een aantal ingrediënten die veel ijzer bevatten. Lees verder

Menstruatiecups en Toxic Shock Syndrome

11.05.2018 - Toxic Shock Syndrome staat ook bekend als de 'tamponziekte', maar hoe zit het met TSS als je een menstruatiecup gebruikt? Lees verder

Wat kun je doen als je je eenzaam voelt?

10.05.2018 - Veel mensen voelen zich wel eens eenzaam. Hoe jong of oud je bent, maakt niet uit, iedereen kan ermee te maken krijgen. Lees verder

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

07.05.2018 - Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week. Lees verder

Hoe je emotie-eten kunt veranderen in een vorm van self-care

06.05.2018 - Van emotie-eten naar self-care, kan dat? Gastblogger en voedingsdeskundige Anita Mulderij denkt van wel en helpt je op weg met dit experiment. Lees verder

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

30.04.2018 - Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week. Lees verder

« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 125 |
Mis niets
Daghoroscoop
Tweeling

Jij bent energiek en joviaal. Mensen die je tegemoet treedt, zullen open staan…

» Naar de daghoroscopen