Repeat Cashmere & Pink Ribbon
11 oktober 2011
Oktober staat internationaal bekend als borstkankermaand. Een goede zaak! Ook Repeat Cashmere helpt graag mee om aandacht te vragen voor borstkanker.
Speciaal voor Stichting Pink Ribbon heeft het modelabel een 100 procent kasjmier shawl ontworpen, waarvan een deel van de opbrengst naar de stichting zal gaan.
Lees meer over borstkanker en de borstkankermaand >
Repeat Cashmere voelt zich erg betrokken bij de vrouwen die door deze ziekte worden getroffen en ook het vaste gezicht van het merk Doutzen Kroes doet graag een duit in het zakje voor het goede doel. Het Nederlandse topmodel ging op de kiek met de speciale Pink Ribbon-shawl van Repeat Cashmere.
Hebben!
De overheerlijke shawl zal tot en met eind maart 2012 verkocht worden voor € 69,95 in de Repeat Cashmere-flagship stores en in de Bijenkorf-shops in Nederland. Van elke verkochte shawl gaat er 20 procent van de omzet naar Pink Ribbon.
Check ook: www.repeatcashmere.com.