Placeholder

Diane von Furstenberg X Coca-Cola light

Coca-Cola light in een modisch jasje én met een boodschap: modeontwerpster Diane von Furstenberg gaf vier flesjes Coca-Cola light een make-over.

Von Furstenberg voorzag de flesjes van typische DvF-patronen in rood en zwart. De Belgisch-Amerikaanse modeontwerpster voegt zich hiermee in het rijtje van o.a. Manolo Blahnik, Sonia Rykiel, Karl Lagerfeld, Roberto Cavalli en Moschino.

Frisdrank met een boodschap
Naast het feit dat de flesjes elke koelkast direct opfleuren, gaat de gehele opbrengst van deze modieuze frisdrankflesjes ook nog eens naar the Foundation for the National Institutes of Health (FNIH), die strijdt tegen hartkwalen bij vrouwen.

Kosten? Per set van vier flesjes betaal je € 23. De DvF voor Coca-Cola light-collectie is de hele maand februari verkrijgbaar in DvF-boetieks.

Snel een tripje richting Antwerpen, New York, Parijs of Londen in de agenda dus. Voor Valentijnsdag bijvoorbeeld. Uit onderzoek blijkt immers dat vrouwen best romantisch zijn >