×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

Zo ontbijt je voortaan wel

Zo ontbijt je voortaan wel
24.06.2017 - Redactie

Krijg je 's ochtends niets weg of maak je simpelweg geen tijd voor een ontbijt? Met deze tips breng je er verandering in.


Je bent in ieder geval niet de enige die aan de dag begint zonder ontbijt. 25 procent van de mensen tussen de 19 en 50 jaar ontbijt niet iedere dag. 11 procent daarvan ontbijt zelden tot nooit. Met enige wilskracht breng je verandering in je ochtendroutine en start je voortaan met een ontbijt.

1. Bouw het op
Begin met twee dagen per week een gezond ontbijt. Bouw het op naar drie dagen en ga zo door tot je je doel van iedere dag ontbijten bereikt hebt.

2. Maak er een gewoonte van
Zodra iets eenmaal een gewoonte is, wordt het makkelijker om het vol te houden. Probeer het ontbijten vol te houden en het zal steeds makkelijker gaan.

3. Neem je ontbijt mee
Heb je echt geen tijd of geen trek 's ochtends vroeg. Neem je ontbijt mee, of ontbijt zodra je op je werk bent.

4. Zet je ontbijt de avond van tevoren klaar
Als er al een ontbijt klaarstaat, wordt het makkelijker om 's ochtends te ontbijten.

5. Experimenteer
Ga op zoek naar het ontbijt waar jij goed op vooruit kunt.

Bron onderzoek: Zespri SunGold

Wat vind je ervan?

Reacties

Stop met wachten op het perfecte moment

21.09.2017 - Hét perfecte moment bestaat niet en daarom is het perfecte moment om te beginnen nu. Lees verder

Wat is de ideale temperatuur in huis?

20.09.2017 - De één zet de verwarming het liefst op 22 graden, terwijl de ander 17 graden prima vindt. Wat comfortabel is, is voor iedereen anders, maar er zijn richtlijnen. Lees verder

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

18.09.2017 - Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week. Lees verder

Welke soorten vitamine B zijn er?

16.09.2017 - B-vitamines boosten je mood, mind, energie en geluksgevoel. Lees verder

Hoe vergroot je de kans dat je kunt slapen in het vliegtuig?

10.09.2017 - Tijdens een lange vlucht zou je het liefst slapen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe zorg je dat je toch wat slaap pakt in het vliegtuig? Lees verder

Wat doet de lever?

10.09.2017 - De lever verwijdert afval en giftige stoffen die niet in het lichaam thuishoren. Lees verder

Darmflora in balans

09.09.2017 - Er is steeds meer bekend over de darmflora en wat het met je kan doen als je darmflora uit balans is. Lees verder

5 slechte gewoontes die eigenlijk helemaal niet zo slecht voor je zijn

07.09.2017 - Aan slechte gewoontes zitten soms verrassend goede kanten. Lees verder

« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 113 |

Daghoroscoop
Weegschaal

Je bent in een luchtige bui vandaag. Dat houdt in dat je meer bereikt als jij…

» Naar de daghoroscopen