×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren
13.02.2017 - Redactie

Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week.


Maandag: Vraag je af of je echt goed geslapen hebt
Weet jij waar je op moet letten om te bepalen of je echt goed geslapen hebt? Bekijk de checklist.

Dinsdag: Date-time
Vandaag is het de dag van de liefde. Je hoeft geen partner of date te hebben. De meeste van deze date-ideeën zijn minstens zo leuk met je zus, moeder of vriendinnen.

Woensdag: Stretch achter je bureau
Zit je de hele dag stil? Neem dan af en toe even de tijd om te stretchen. Dit zijn een aantal stretches die je op je bureaustoel kunt doen. Effectief om je lijf wat losser te maken als je de hele dag zit.

Donderdag: Neem spontaan een dag vrij
Een fulltime werkweek zou te lang zijn, als we het aan Australische onderzoekers vragen. Verblijd jezelf daarom eens spontaan met een extra vrije dag.

Vrijdag: Verzorg je haar met een masker
We hebben een koude periode achter de rug en dat kan je haar extra droog maken. Met deze tips verzorg je je droge haar.

Zaterdag: Vraag om een doggybag
Ga je dit weekend uit eten en krijg je je bord niet leeg? Vraag een doggybag om de restjes mee naar huis te nemen. Uit onderzoek van Natuur & Milieu blijkt dat een doggybog steeds normaler wordt. Lekker voor de volgende dag en goed in de strijd tegen voedselverspilling.

Zondag: Bied je excuses aan
Maar doe het wel goed. Er is één woord dat sorry zeggen direct verzwakt.

Beeld: Shutterstock

Wat vind je ervan?

Reacties

Afvallen doe je samen

15.01.2019 - Joyce (rechts) bereikte haar streefgewicht met de hulp van consulent Lydia. Wil je net als Joyce je weer energieker voelen en lekker in je vel zitten? Onder begeleiding behaal je de beste afslankresultaten en blijf je beter op gewicht. Lees verder

Waarom gaat afvallen steeds moeilijker

14.01.2019 - Samen met Mieke Kosters helpen we je deze maand om je voornemen om strakker te worden waar te maken. Niet per se door gezonder te eten, maar door je gedrag te veranderen en gewoontes te creëren die je wél kunt volhouden. Lees verder

Slechte adem oplossingen

11.01.2019 - Een slechte adem kan je flink onzeker maken. Op deze manieren kom je er vanaf. Lees verder

Griep besmettelijk als je al beter bent?

10.01.2019 - Je voelt je weer een stuk beter na de griep. Betekent dat dat je je weer onder de mensen kunt begeven, of ben je nog steeds besmettelijk? Lees verder

Buiten adem

10.01.2019 - Neem je je ook iedere keer dat je hijgend een trap op loopt voor dat je echt vaker gaat sporten? Prima voornemen, maar het is helemaal niet gek dat je buiten adem raakt door traplopen. Lees verder

Koffie nachtrust leeftijd

09.01.2019 - Bij de meeste mensen heeft ’s ochtends een kop koffie (of twee) geen invloed op de nachtrust. Lees verder

Geen wilskracht om af te vallen

08.01.2019 - Samen met Mieke Kosters helpen we je deze maand om je voornemen om strakker te worden waar te maken. Niet per se door gezonder te eten, maar door je gedrag te veranderen en gewoontes te creëren die je wél kunt volhouden. Lees verder

Gezonde keuzes borrelplank

04.01.2019 - Nieuwjaarsborrels in het vooruitzicht? Geniet ervan. Wil je met het oog op je goede voornemens toch wat bewustere keuzes maken? Vervang de gefrituurde hapjes voor een van de volgende opties. Lees verder

« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 130 |
Mis niets
Daghoroscoop
Steenbok

Jij hebt een doel voor ogen dat niet gemakkelijk te bereiken is. Maar je weet…

» Naar de daghoroscopen