×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren
11.04.2016 - Redactie

Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week.


Maandag: Beweeg deze week meer
Heb je vanochtend de lift of de roltrap genomen? Damn you… Vandaag is de Nationale Traploopweek begonnen. Een goede reden om de trap te nemen en om deze tips om meer te bewegen op te volgen.

Dinsdag: Lach elke dag
Een dag niet gelachen, is een dag… minder gezond geleefd. Er zijn veel redenen waarom lachen gezond is. Vriendin zet de redenen om elke dag te lachen op een rij.

Woensdag: Kook zonder pakjes en zakjes
Zou jij meer willen bereiden zonder pakjes en zakjes? Wij helpen je op weg.

Donderdag: Maak je handtas schoon
Vaatdoeken, toetsenborden en deurklinken zijn plekken waar bacteriën zich graag innestelen. Maar heb je wel eens stilgestaan bij wat er in je handtas broeit? Een goede reden om je tas eens schoon te maken.

Vrijdag: Houd je hooikoorts onder controle
Slecht nieuws: 2016 zou een slecht jaar worden voor mensen met hooikoorts. Geen paniek, het is natuurlijk ook afhankelijk van waar jij precies allergisch voor bent. Daarnaast kun je een aantal dingen doen om je hooikoorts binnen de perken te houden.

Zaterdag: Ga wandelen
Doe inspiratie op voor mooie wandelroutes.

Zondag: Vergroot je zelfvertrouwen voor je uit bed stapt
Opgekruld slapen blijkt niet goed te zijn voor je zelfvertrouwen. Gelukkig kun je iets doen om je zelfvertrouwen meteen na het ontwaken te boosten: rek je uit en neem een power pose aan.

Beeld: Shutterstock

Wat vind je ervan?

Reacties

Niet ontbijten

18.11.2018 - Saskia is ruim een jaar geleden gestopt met ontbijten nadat ze een verhaal over intermittent fasting las. Mist ze haar ontbijt en hoe gezond voelt ze zich hierbij? Lees verder

Endometriose

17.11.2018 - Endometriose is een vrouwenziekte die pijn kan veroorzaken en in uitzonderlijke gevallen zelfs kan leiden tot onvruchtbaarheid. Wij zetten een aantal zaken op een rij die handig zijn om te weten over endometriose. Lees verder

Wat is intermittent fasting?

16.11.2018 - Intermittent fasting, oftewel ‘met tussenpozen vasten’, is een manier van eten waarbij je een periode van 12 tot 18 uur of een dag niet of weinig eet. Lees verder

Eenfasepil

03.11.2018 - Wil je de pil doorslikken zonder stopweek? Check dan eerst of de pil die jij slikt daarvoor geschikt is. Lees verder

Koud afdouchen

02.11.2018 - Annemiek doucht dertig dagen lang na het warm douchen zestig seconden met koud water. Merkt ze verschil aan het eind van de maand? Lees verder

Vitamine B-tekort

30.10.2018 - Vermoed je dat je een vitamine B-tekort hebt? Hier kun je op letten. Lees verder

Cafeïne in thee

29.10.2018 - We krijgen cafeïne vooral binnen door het drinken van koffie of thee. Dat er cafeïne in thee zit, is bij de meeste mensen bekend. Maar hoeveel cafeïne zit er in een kop thee? Lees verder

Oordoppen

28.10.2018 - Oordoppen zijn handig om omgevingsgeluid te dempen of om in het vliegtuig de luchtdruk te reguleren. Er zijn meer soorten oordoppen dan je denkt. Lees verder

« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 129 |
Mis niets
Daghoroscoop
Schorpioen

Je bent vandaag lekker op dreef. Het gaat allemaal als vanzelf. Misschien is…

» Naar de daghoroscopen