×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren
30.11.2015 - Redactie

Iedere week geven we je een aantal tips om aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week.


1. Blijf glimlachen
Als er iets is dat je mag faken (graag zelfs!), dan is het je glimlach. Het is goed voor je gezondheid.

2. Zorg dat je morgen nog gelukkiger bent dan vandaag
Waar sta je over een jaar als je dit iedere dag weet vol te houden?

3. Houd je bankrekening gezond
Wij geven 10 tips om voor het einde van het jaar geld te besparen.

4. Luister naar je lichaam
Het is verstandig om goed naar je lichaam te luisteren. Het geeft vaak signalen af, die veelzeggend kunnen zijn.

5. Ga op tijd naar bed
Het is goed voor van alles en nog wat én het helpt je om namen beter te onthouden.

6. Ga buiten sporten, ook als het koud is
Eerlijk is eerlijk, sinds het buiten kouder wordt, wordt het moeilijker om de motivatie te verzamelen om te gaan hardlopen. Maar zodra we eenmaal begonnen zijn…

7. Sta op tijd op in het weekend
Dit wil je waarschijnlijk niet horen: als je doordeweeks op tijd opstaat, is het beter voor je gezondheid om dat in het weekend ook te doen.

Beeld: Shutterstock

Wat vind je ervan?

Reacties

Endometriose

17.11.2018 - Endometriose is een vrouwenziekte die pijn kan veroorzaken en in uitzonderlijke gevallen zelfs kan leiden tot onvruchtbaarheid. Wij zetten een aantal zaken op een rij die handig zijn om te weten over endometriose. Lees verder

Wat is intermittent fasting?

16.11.2018 - Intermittent fasting, oftewel ‘met tussenpozen vasten’, is een manier van eten waarbij je een periode van 12 tot 18 uur of een dag niet of weinig eet. Lees verder

Eenfasepil

03.11.2018 - Wil je de pil doorslikken zonder stopweek? Check dan eerst of de pil die jij slikt daarvoor geschikt is. Lees verder

Koud afdouchen

02.11.2018 - Annemiek doucht dertig dagen lang na het warm douchen zestig seconden met koud water. Merkt ze verschil aan het eind van de maand? Lees verder

Vitamine B-tekort

30.10.2018 - Vermoed je dat je een vitamine B-tekort hebt? Hier kun je op letten. Lees verder

Cafeïne in thee

29.10.2018 - We krijgen cafeïne vooral binnen door het drinken van koffie of thee. Dat er cafeïne in thee zit, is bij de meeste mensen bekend. Maar hoeveel cafeïne zit er in een kop thee? Lees verder

Oordoppen

28.10.2018 - Oordoppen zijn handig om omgevingsgeluid te dempen of om in het vliegtuig de luchtdruk te reguleren. Er zijn meer soorten oordoppen dan je denkt. Lees verder

Ontsmettingsmiddelen

28.10.2018 - Waarmee kun je een wondje het best ontsmetten? Santé zet zes ontsmettingsmiddelen voor je op een rij. Lees verder

« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 129 |
Mis niets
Daghoroscoop
Schorpioen

Je bent vandaag lekker op dreef. Het gaat allemaal als vanzelf. Misschien is…

» Naar de daghoroscopen