×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

27 tips voor een supersexy zomerfiguur

27 tips voor een supersexy zomerfiguur
23.06.2015 - Redactie

Nog snel in shape raken voor je op vakantie gaat? Met deze tips en tricks is dat geen probleem. Laat die zon maar komen!


1. Beweeg elke dag meer
Je hoeft jezelf niet per se uit te dagen met een dertig-dagenchallenge.MAar het is wel goed om dagelijks oefeningen te doen en de frequentie geleidelijk op te voeren. Begin bijvoorbeeld met squats. Hiermee train je niet alleen je bovenbenen en hamstrings, je krijgt er ook strakkere billen van. Personal trainer Koen Bakker: 'Start met 45 keer squatten en verdeel ze over de dag: 's ochtends tien, 's middags vijftien en 's avonds twintig. Voer elke dag het aantal squats op.' Hoe maak je de perfecte squat? Lees de rest van tip 1 in Santé.

2. Drink genoeg
Wie genoeg drinkt, snoept en snackt minder. Dat komt doordat ons brein honger soms verwart met dorst. En wist je dat een vochttekort van één procent je al snel tien procent van je energie kost? Voorkom een energiedip - die vaak leidt tot gedachteloos snacken - en houd je vochtniveau op peil. Aanbevolen wordt om dagelijks minstens zeven grote glazen water te drinken. Drink een glas water twintig minuten voor en na elke maaltijd. Lees ook: Genoeg water drinken: zo doe je dat

Lees de rest van het artikel in de Santé van juli. Blader naar pagina 14.

Beeld: Shutterstock

Wat vind je ervan?

Reacties

Afvallen doe je samen

Joyce (rechts) bereikte haar streefgewicht met de hulp van consulent Lydia. Wil je net als Joyce je weer energieker voelen en lekker in je vel zitten? Onder begeleiding behaal je de beste afslankresultaten en blijf je beter op gewicht. Lees verder

Donor worden: geven bij leven

17.01.2019 - Bij het woord ‘doneren’ denk je misschien meteen aan het Donorregister, maar je kunt ook veel voor iemand anders betekenen door tijdens je leven iets af te staan. Zelfs poep. Lees verder

Waarom gaat afvallen steeds moeilijker

14.01.2019 - Samen met Mieke Kosters helpen we je deze maand om je voornemen om strakker te worden waar te maken. Niet per se door gezonder te eten, maar door je gedrag te veranderen en gewoontes te creëren die je wél kunt volhouden. Lees verder

Slechte adem oplossingen

11.01.2019 - Een slechte adem kan je flink onzeker maken. Op deze manieren kom je er vanaf. Lees verder

Griep besmettelijk als je al beter bent?

10.01.2019 - Je voelt je weer een stuk beter na de griep. Betekent dat dat je je weer onder de mensen kunt begeven, of ben je nog steeds besmettelijk? Lees verder

Buiten adem

10.01.2019 - Neem je je ook iedere keer dat je hijgend een trap op loopt voor dat je echt vaker gaat sporten? Prima voornemen, maar het is helemaal niet gek dat je buiten adem raakt door traplopen. Lees verder

Koffie nachtrust leeftijd

09.01.2019 - Bij de meeste mensen heeft ’s ochtends een kop koffie (of twee) geen invloed op de nachtrust. Lees verder

Geen wilskracht om af te vallen

08.01.2019 - Samen met Mieke Kosters helpen we je deze maand om je voornemen om strakker te worden waar te maken. Niet per se door gezonder te eten, maar door je gedrag te veranderen en gewoontes te creëren die je wél kunt volhouden. Lees verder

Gezonde keuzes borrelplank

04.01.2019 - Nieuwjaarsborrels in het vooruitzicht? Geniet ervan. Wil je met het oog op je goede voornemens toch wat bewustere keuzes maken? Vervang de gefrituurde hapjes voor een van de volgende opties. Lees verder

« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 130 |
Mis niets
Daghoroscoop
Steenbok

Jouw bescheidenheid siert je, zonder twijfel. Maar je mag ook best eens met je…

» Naar de daghoroscopen