×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

Een ontbijt met proteïnen

Een ontbijt met proteïnen
09.05.2015 - Redactie

Proteïnen zijn bouwstenen voor je spiermassa. Om die reden eten veel sporters proteïnen rond hun training. Maar proteïnen bij het ontbijt is ook een goed idee.


Hongerhormoon in bedwang
Een stevig ontbijt met proteïnen zou ervoor zorgen dat je later op de dag minder zijn krijgt om te snacken.

Er zijn genoeg lekkere ontbijtjes die proteïnen bevatten
• Bakje Griekse yoghurt met blauwe bessen, amandelen en honing (± 21 gram eiwitten)
• Havermout met amandelmelk, banaan en walnoten (± 36 gram)
• Vier rijstwafels met pindakaas (± 30 gram)
• Omelet van drie eieren, met broccoli (± 30 gram)
• Banaan en cottage cheese (± 28 gram)

Zorg voor een afwisselend eetpatroon en sluit niet zomaar hele voedingsgroepen uit.

Bron: Archief | Beeld: Shutterstock

Wat vind je ervan?

Reacties

Daghoroscoop
Kreeft

Vandaag voel jij je niet helemaal honderd procent. Bovendien heb je het gevoel…

» Naar de daghoroscopen

Like ons op Facebook

Like ons op Facebook en blijf op de hoogte van onze
tips en artikelen over een gezond, gelukkig, fit, mooi en
lekker leven. En mis geen enkele Klik & Win!