×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren
30.03.2015 - Redactie

Gezonde inspiratie voor deze week op een rijtje.


Klik op de titels om al onze tips te lezen.

1. Weg met je jetlaggevoel
Heb je last van de overgang van winter- naar zomertijd? Probeer om je normale tijd naar bed te gaan en zorg na het opstaan voor genoeg licht en beweging.

2. Probeer je haar een dag niet te wassen
Iedereen heeft het weleens gehoord: het is niet nodig om je haar iedere dag te wassen, maar als je haar na een dag vet is, wil je niet met vet haar rondlopen. Wij geven tips om je haar wassen een dag uit te stellen.

3. Let op de glycemische index
Probeer meer producten met een lage glycemische index te eten. Voorbeelden van producten zijn peulvruchten, fruit en volkorenpasta. Producten met een lage glycemische index zorgen ervoor dat je langer een verzadigd gevoel hebt.

4. Maak courgetti
Foodtrends ontwikkelen zich in een rap tempo. Eén van de laatste hypes is courgetti, spaghetti van courgette. Een makkelijke manier om meer groenten te eten.

5. Wen jezelf een nieuwe gezonde gewoonte aan
Gebruik iedere dag een dagcrème met een spf, neem pauze tijdens je werk, maak van sporten een gewoonte…

6. Geef ons je favoriete healthy hotpsot door
Binnenkort zetten we ze allemaal in een handig overzicht, waardoor je heel makkelijk hotspots binnen Nederland kunt vinden.

7. Maak iets lekkers van je overrijpe fruit
Vaak kun je overrijp fruit nog gewoon gebruiken. Een bananenbrood wordt juist extra zoet van een te rijpe banaan.

Beeld: Shutterstock

Wat vind je ervan?

Reacties

Afvallen doe je samen

15.01.2019 - Joyce (rechts) bereikte haar streefgewicht met de hulp van consulent Lydia. Wil je net als Joyce je weer energieker voelen en lekker in je vel zitten? Onder begeleiding behaal je de beste afslankresultaten en blijf je beter op gewicht. Lees verder

Waarom gaat afvallen steeds moeilijker

14.01.2019 - Samen met Mieke Kosters helpen we je deze maand om je voornemen om strakker te worden waar te maken. Niet per se door gezonder te eten, maar door je gedrag te veranderen en gewoontes te creëren die je wél kunt volhouden. Lees verder

Slechte adem oplossingen

11.01.2019 - Een slechte adem kan je flink onzeker maken. Op deze manieren kom je er vanaf. Lees verder

Griep besmettelijk als je al beter bent?

10.01.2019 - Je voelt je weer een stuk beter na de griep. Betekent dat dat je je weer onder de mensen kunt begeven, of ben je nog steeds besmettelijk? Lees verder

Buiten adem

10.01.2019 - Neem je je ook iedere keer dat je hijgend een trap op loopt voor dat je echt vaker gaat sporten? Prima voornemen, maar het is helemaal niet gek dat je buiten adem raakt door traplopen. Lees verder

Koffie nachtrust leeftijd

09.01.2019 - Bij de meeste mensen heeft ’s ochtends een kop koffie (of twee) geen invloed op de nachtrust. Lees verder

Geen wilskracht om af te vallen

08.01.2019 - Samen met Mieke Kosters helpen we je deze maand om je voornemen om strakker te worden waar te maken. Niet per se door gezonder te eten, maar door je gedrag te veranderen en gewoontes te creëren die je wél kunt volhouden. Lees verder

Gezonde keuzes borrelplank

04.01.2019 - Nieuwjaarsborrels in het vooruitzicht? Geniet ervan. Wil je met het oog op je goede voornemens toch wat bewustere keuzes maken? Vervang de gefrituurde hapjes voor een van de volgende opties. Lees verder

« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 130 |
Mis niets
Daghoroscoop
Steenbok

Jij hebt een doel voor ogen dat niet gemakkelijk te bereiken is. Maar je weet…

» Naar de daghoroscopen