×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

Sociale gelegenheden en... aan de lijn

Sociale gelegenheden en... aan de lijn
11.01.2014 - Redactie

Wanneer je tijdelijk iets strenger aan de lijn bent of een detox volgt, kan dat best lastig zijn tijdens sociale gelegenheden. Met deze tips houd je toch vol.


1. Vermijd diners en borrels
Voorkom verleidingen. Het makkelijkst is om niet af te spreken in restaurants of bars. Vér weg van alle hapjes en drankjes.

2. Neem zelf eten mee
Neem je eigen lunch mee naar het werk, zorg dat je altijd tussendoortjes bij de hand hebt. Eventueel kun je ook zelf eten meenemen naar lunch- of dinerafspraken. Zeker wanneer je aan het detoxen bent, is dat eigenlijk een must.

3. Spreek af samen actief te zijn
Geen zin om te zien hoe de rest van je vriendinnen zit te schransen, terwijl jij het bij wijze van spreken met een sapje moet doen? Spreek af om samen iets actiefs te doen, sporten, wandelen, schaatsen. Er zijn genoeg mogelijkheden, die je toch de gelegenheid geven om bij te kletsen.

4. Denk aan je doel en het resultaat
Je bent niet voor niets begonnen. Je wil iets bereiken: gezonder worden, fitter zijn of meer energie hebben. Hoe beter je je doel voor ogen hebt, hoe makkelijker het je zal afgaan om alles af te slaan wat je van je doel afhoudt.

Bron: Fitsugar | Beeld: Shutterstock

Wat vind je ervan?

Reacties

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

16.10.2017 - Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week. Lees verder

Gestopt met ontbijten. Wat is intermittent fasting?

14.10.2017 - In Santé lees je het verhaal van Santé's vormgever Saskia, ruim een jaar geleden is ze gestopt met ontbijten nadat ze een verhaal over intermittent fasting las. Lees verder

3 tips tegen een zwakke blaas

13.10.2017 - Bijna iedere vrouw heeft er op een bepaald moment in haar leven weleens last van: ongewenst urineverlies door een verzwakte blaas. Hoe kom je er vanaf? Lees verder

Hoe kom je aan een zwakke blaas?

07.10.2017 - Bijna iedere vrouw heeft er op een bepaald moment in haar leven weleens last van: ongewenst urineverlies door een verzwakte blaas. Hoe komt het? Lees verder

3 'slechte' gewoontes die stiekem best goed voor je zijn

06.10.2017 - Aan slechte gewoontes zitten soms verrassend goede kanten. Lees verder

Tandpijn? Hier kan het door komen

06.10.2017 - Heb je last van tandpijn? Eén van de volgende drie dingen zou de oorzaak kunnen zijn. Lees verder

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

02.10.2017 - Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week. Lees verder

5 oorzaken waardoor je extra veel dorst kunt hebben

01.10.2017 - Als je net gesport hebt, of als je de halve middag niets hebt gedronken, is het duidelijk waarom je dorst hebt. Blijf je om onverklaarbare redenen meer dorst hebben dan normaal, dan is het tijd om extra goed naar je lichaam te luisteren. Lees verder

« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 114 |
Daghoroscoop
Weegschaal

De liefde kan wat problemen opleveren. Maar waarschijnlijk heb je die zelf…

» Naar de daghoroscopen