×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

Sociale gelegenheden en... aan de lijn

Sociale gelegenheden en... aan de lijn
11.01.2014 - Redactie

Wanneer je tijdelijk iets strenger aan de lijn bent of een detox volgt, kan dat best lastig zijn tijdens sociale gelegenheden. Met deze tips houd je toch vol.


1. Vermijd diners en borrels
Voorkom verleidingen. Het makkelijkst is om niet af te spreken in restaurants of bars. Vér weg van alle hapjes en drankjes.

2. Neem zelf eten mee
Neem je eigen lunch mee naar het werk, zorg dat je altijd tussendoortjes bij de hand hebt. Eventueel kun je ook zelf eten meenemen naar lunch- of dinerafspraken. Zeker wanneer je aan het detoxen bent, is dat eigenlijk een must.

3. Spreek af samen actief te zijn
Geen zin om te zien hoe de rest van je vriendinnen zit te schransen, terwijl jij het bij wijze van spreken met een sapje moet doen? Spreek af om samen iets actiefs te doen, sporten, wandelen, schaatsen. Er zijn genoeg mogelijkheden, die je toch de gelegenheid geven om bij te kletsen.

4. Denk aan je doel en het resultaat
Je bent niet voor niets begonnen. Je wil iets bereiken: gezonder worden, fitter zijn of meer energie hebben. Hoe beter je je doel voor ogen hebt, hoe makkelijker het je zal afgaan om alles af te slaan wat je van je doel afhoudt.

Bron: Fitsugar | Beeld: Shutterstock

Wat vind je ervan?

Reacties

De leefstijl van Elze Schaap

14.12.2017 - Elze Schaap (35) maakt als Tante Toos Suikerloos verantwoord snoep. En het liefst wil ze alle kinderen in Nederland aan een healthy lifestyle helpen: 'Hoe jonger je gezond leert eten, hoe beter.' Lees verder

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

11.12.2017 - Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week. Lees verder

Dit is wat je kunt eten om je darmen optimaal te laten werken

10.12.2017 - Darmproblemen kunnen heel hardnekkig en vervelend zijn. Voedingsdeskundige en gastblogger Anita Mulderij helpt je om stappen te zetten in het juiste voedingspatroon. Lees verder

Wat gebeurt er als je je tanden niet poetst?

09.12.2017 - Sla jij wel eens een poetsbeurt over? Hierna denk je er wel twee keer over na. Lees verder

Heb ik een magnesium-tekort?

09.12.2017 - Met een gezond voedingspatroon krijg je meestal genoeg magnesium binnen. Toch zijn er mensen die zonder dat ze het weten een magnesium-tekort hebben. Ontdek hoe je de klachten van een magnesiumtekort kunt herkennen. Lees verder

Onderzoek: we moeten ons voedingspatroon drastisch aanpassen

06.12.2017 - Een opvallende kop op Nu.nl: 'Europeanen moeten hun voedingspatroon drastisch aanpassen'. Het is een waarschuwing van Europese academici. We zouden minder calorieën moeten binnen krijgen en minder vlees eten. Lees verder

Helpt het om een ui naast je bed te zetten als je verkouden bent?

06.12.2017 - Misschien ken je het nog van vroeger, toen je moeder een gesneden ui op een schoteltje naast je bed zette als je verkouden was. Helpt het echt? Lees verder

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

04.12.2017 - Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week. Lees verder

« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 117 |
Mis niets
Daghoroscoop
Boogschutter

Je bent een succesvol mens. Maar in plaats van blij te zijn voor jou, zullen…

» Naar de daghoroscopen

Mis niets van Santé

Like ons op Facebook en blijf op de hoogte van onze
tips en artikelen over een gezond, gelukkig, fit, mooi en
lekker leven. En mis geen enkele Klik & Win!