×
AdBlock gedetecteerd!

Beste bezoeker,

Wij zien dat je een adblocker gebruikt die ervoor zorgt dat je geen advertenties ziet op onze website. Dit vinden wij jammer, want de artikelen op onze website zijn mede dankzij deze advertenties gratis te lezen en bekijken. Wil jij een uitzondering maken voor onze website of meer lezen over de wijze waarop wij met advertenties omgaan? Klik dan hier.

Sociale gelegenheden en... aan de lijn

Sociale gelegenheden en... aan de lijn
11.01.2014 - Redactie

Wanneer je tijdelijk iets strenger aan de lijn bent of een detox volgt, kan dat best lastig zijn tijdens sociale gelegenheden. Met deze tips houd je toch vol.


1. Vermijd diners en borrels
Voorkom verleidingen. Het makkelijkst is om niet af te spreken in restaurants of bars. Vér weg van alle hapjes en drankjes.

2. Neem zelf eten mee
Neem je eigen lunch mee naar het werk, zorg dat je altijd tussendoortjes bij de hand hebt. Eventueel kun je ook zelf eten meenemen naar lunch- of dinerafspraken. Zeker wanneer je aan het detoxen bent, is dat eigenlijk een must.

3. Spreek af samen actief te zijn
Geen zin om te zien hoe de rest van je vriendinnen zit te schransen, terwijl jij het bij wijze van spreken met een sapje moet doen? Spreek af om samen iets actiefs te doen, sporten, wandelen, schaatsen. Er zijn genoeg mogelijkheden, die je toch de gelegenheid geven om bij te kletsen.

4. Denk aan je doel en het resultaat
Je bent niet voor niets begonnen. Je wil iets bereiken: gezonder worden, fitter zijn of meer energie hebben. Hoe beter je je doel voor ogen hebt, hoe makkelijker het je zal afgaan om alles af te slaan wat je van je doel afhoudt.

Bron: Fitsugar | Beeld: Shutterstock

Wat vind je ervan?

Reacties

Ik heb een tekenbeet, wat nu?

20.06.2018 - Een tekenbeet kun je ongemerkt oplopen, bijvoorbeeld tijdens een wandeling door het bos of nadat je op het gras hebt gezeten. Het is belangrijk om een teek zo snel mogelijk te verwijderen. Weet jij waar je op moet letten? Lees verder

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

18.06.2018 - Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week. Lees verder

5 tips om je moedervlekken te controleren

16.06.2018 - Het is belangrijk om je moedervlekken in de gaten te houden. Als er iets afwijkend is, is de kans groter dat je het op tijd door hebt. Lees verder

Tips tegen hooikoorts

15.06.2018 - Naast medicijnen gebruiken, zijn er meer dingen die je kunt doen om je hooikoorts te verminderen. Lees verder

Hoe werkt bloed doneren?

14.06.2018 - Bloed doneren is een relatief simpele daad en je kunt er zelfs levens door redden. De eerste keer bloed doneren kan best spannend zijn. We vertellen je alvast wat handig is om te weten. Lees verder

7 manieren om deze week je gezondheid te verbeteren

11.06.2018 - Iedere week geven we je een aantal tips om deze week aan je gezondheid te werken. Lees de tips van deze week. Lees verder

7 praktische tips om minder plastic te gebruiken

06.06.2018 - Plastic is erg slecht voor het milieu. Veel van het plastic dat in de oceaan drijft, is plastic dat maar één keer gebruikt is. Lees verder

Doen: 10 minuten stevig wandelen

05.06.2018 - Er wordt vaak gesproken over 10.000 stappen per dag. Waar dat doel vandaan komt, is niet helemaal duidelijk. Lees verder

« Vorige | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 125 |
Mis niets
Daghoroscoop
Kreeft

Laat die kritiek even voor wat het is. Jij bent zo emotioneel geladen dat je…

» Naar de daghoroscopen